Jóga cvičení pro těhotné 27.

 

Protahování a prodlužování
Cvičte s ohledem na vlastní dispozice a vyhněte se nepřiměřenému tlaku jak na sebe, tak na své dítě. zdroj: Rosalind Widdowson

Kroky postupu (3):



 

1. Posaďte se

 

kliknutím na obrázek jej zvětšíte

POZOR:
Máte-li vysoký krevní tlak, v závěru neprovádějte hluboký předklon. Namísto toho pouze spočiňte na nohách a relaxujte.

Posaďte se zpříma, páteř opřete o opěradlo, nohy rozkročené na šířku boků, páteř leží na stehnech.
Vydechněte a mírně vtáhněte břišní svaly. S nádechem na 5 dob vydechujte a připažte do základní pozice. Cvik opakujte 5x. Vnímejte zda prodlužujete páteř a ramena držíte dole.

 
stáhnout celý postup do
« předchozí krok následující krok »

Mohlo by vás zajímat


 

Komentáře k postupu

 

Zatím není přidaný žádný komentář, buď první!

Vložit příspěvek

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen.

Copyright © 2005 - 2017 MůjPlán.cz
Grafika, webdesign: Bleha.eu